Hitta hit

Länk till google maps

Borås Brukshundklubb

Från Borås Centrum
Kör Göteborgsvägen ut från stan mot Sjömarken, kör förbi Tullen och tag höger mot Ramnaslätt. Du är nu på Industrigatan. Följ denna i ca 900 meter.
Tag därefter höger in på Maskingatan (precis före Vägverket) och sedan första vänster och du är framme.

Från Olsfors, Sandared, Sjömarken
Kör (gamla) Göteborgsvägen mot Borås och följ skyltningen mot Ramnaslätt. När du svängt vänster i rondellen in på Industrigatan följer du denna i 900 meter.

Från Göteborg (rv 40/27)
Kör av motorvägen där det är skyltat mot väg 27 Karlskrona. Kör vänster i rondellen över motorvägen och följ skyltar mot Ramnaslätt. Följ
hela tiden skyltningen mot Ramnaslätt och ta höger i nästa rondell. I ytterligare en rondell (vid Hornbach) ska du svänga vänster och fortsätta följa skyltning mot Ramnaslätt. Du är nu på Industrigatan. Följ denna i ca 900 meter. Tag därefter höger in på Maskingatan, precis före Vägverket,
och sedan första vänster och du är framme.

Från Växjö/Gislaved (rv 27)
Följ skyltningen mot Göteborg rv 27/40 och följ trafikleden. När du kommit till Viareds industriområde ska du följa skyltar mot Ramnaslätt. Man kör rakt fram i rondellen över motorvägen och sedan höger i nästa rondell. I ytterligare en rondell (vid Hornbach) ska du svänga vänster och fortsätta följa skyltning mot Ramnaslätt. Du är nu på Industrigatan. Följ denna i ca 900 meter. Tag därefter höger in på Maskingatan (precis före Vägverket) och sedan första vänster och du är framme.

Från Varberg/Kinna (rv 41)
Följ skyltningen mot Göteborg rv 27/40 och följ trafikleden. När du kommit till Viareds industriområde ska du följa skyltar mot Ramnaslätt. Man kör rakt fram i rondellen över motorvägen och sedan höger i nästa rondell. I ytterligare en rondell (vid Hornbach) ska du svänga vänster och fortsätta följa skyltning mot Ramnaslätt.  Du är nu på Industrigatan. Följ denna i ca 900 meter. Tag därefter höger in på Maskingatan (precis före Vägverket) och sedan första vänster och du är framme.

Från Alingsås (lv 180)
Före Borås (när du har passerat Ekås) svänger du höger mot Hestra Parkstad/sjukhem. Du är då på Symfonigatan. Följ denna gata (väg) i knappt 2 km (kör rakt fram i rondellen). När du har ett industriområde samt Bilprovningen på höger sida svänger du höger mot Göteborg/Ramnaslätt. Sväng därefter höger mot Ramnaslätt. Du är nu på Industrigatan. Följ denna i ca 900 meter. Tag därefter höger in på Maskingatan, precis före Vägverket, och sedan första vänster och du är framme.