Kurser & Anm

Välkommen att gå kurs på Borås Brukshundklubb!

Anmälan

För att anmäla dig till en planerad kurs kontaktar du den instruktör som håller i kursen. De planerade kurserna ser du i fliken Aktuella kurser.

Under fliken Kursutbud ser du vilka kurser klubben kan anordna. Om den kursen du önskar gå inte finns med som planerad kurs kan du kontakta någon i utbildningssektorn eller maila utbildning@borasbk.se. När vi fått in tillräckligt många anmälningar och har en instruktör som kan hålla kursen kontaktar vi er.

Priser och betalning

Kursavgiften för klubbens kurser är 1100 kr för 5 träffar om inget annat anges i inbjudan. För att delta i kurs och träna på klubben krävs även medlemskap i Borås Brukshundklubb. Läs mer om att vara medlem i SBK på sidan Bli Medlem samt vad du får tillgång till om du blir medlem på sidan Stuga & Planer.

Kursavgift och medlemsavgiften skall betalas in till Pg: 29 05 06 -5. Viktigt att du skriver ditt namn och kursnamn som meddelande på inbetalningen.